- Zodra de cateraar die uw bestelling gaat verzorgen de order bevestigd in het Hapjes aan Huis dashboard, ontvangt u een bevestigingsmail met de bedrijfsgegevens van de cateraar. U ontvangt een bedrijfsnaam, voor- en achternaam, telefoonnummer en een emailadres.Open Hapjes aan Huis - Vraag niet gevonden
Hoe weet ik welke cateraar mijn catering gaat verzorgen?
- › Hoe weet ik welke cateraar mijn catering gaat verzorgen?
- Tot wanneer kan ik een bestelling plaatsen?
- Vanaf hoeveel personen kan ik bestellen?
- Is er een speciaal menu voor kinderen?
- Ik heb een klacht. Hoe ga ik hiermee om?
- Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen van een cateraar?
- Hoe kan ik weten of de cateraar goede kwaliteit levert?
- Wat is inclusief bij het bestellen van een buffet?
- Wij weten nog niet welke catering bij ons past, kunt u een offerte maken voor ons?
- Waar kan ik recensies lezen?
- Wordt er voldoende eten geserveerd?
- Wat als er iemand vegetarisch, glutenvrij, lactosevrij of halal eet?
- Tot wanneer kan ik het aantal personen wijzigen?
- Ik heb een bestelling geplaatst en nu?
- Ik heb nog vragen, op welke wijze kan ik Hapjes aan Huis bereiken?
- Kan ik een bepaald gerecht in het menu wijzigen?