- Uw order zal gelijk in behandeling genomen en wordt gekoppeld aan een regionale cateringpartner van Hapjes aan Huis bij u in de buurt. Wij streven ernaar om binnen 48uur uw order te verwerken. Het kan een enkele keer voorkomen dat de cateraar is volgeboekt. In dat geval gaan wij op zoek naar een passende oplossing.Open Hapjes aan Huis - Vraag niet gevonden
Ik heb een bestelling geplaatst en nu?
- › Ik heb een bestelling geplaatst en nu?
- Tot wanneer kan ik een bestelling plaatsen?
- Vanaf hoeveel personen kan ik bestellen?
- Is er een speciaal menu voor kinderen?
- Ik heb een klacht. Hoe ga ik hiermee om?
- Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen van een cateraar?
- Hoe kan ik weten of de cateraar goede kwaliteit levert?
- Wat is inclusief bij het bestellen van een buffet?
- Wij weten nog niet welke catering bij ons past, kunt u een offerte maken voor ons?
- Waar kan ik recensies lezen?
- Wordt er voldoende eten geserveerd?
- Wat als er iemand vegetarisch, glutenvrij, lactosevrij of halal eet?
- Tot wanneer kan ik het aantal personen wijzigen?
- Hoe weet ik welke cateraar mijn catering gaat verzorgen?
- Ik heb nog vragen, op welke wijze kan ik Hapjes aan Huis bereiken?
- Kan ik een bepaald gerecht in het menu wijzigen?