- Wij doen ons uiterste best, samen met de regionale cateraar, om uw order binnen 48uur te bevestigen. In sommige gevallen is de cateraar druk met catering orders, neemt u gerust contact met ons op. Ons team op kantoor staat u graag te woord om de status van uw order te bekijken.Open Hapjes aan Huis - Vraag niet gevonden
Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen van een cateraar?
- › Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging ontvangen van een cateraar?
- Tot wanneer kan ik een bestelling plaatsen?
- Vanaf hoeveel personen kan ik bestellen?
- Is er een speciaal menu voor kinderen?
- Ik heb een klacht. Hoe ga ik hiermee om?
- Hoe kan ik weten of de cateraar goede kwaliteit levert?
- Wat is inclusief bij het bestellen van een buffet?
- Wij weten nog niet welke catering bij ons past, kunt u een offerte maken voor ons?
- Waar kan ik recensies lezen?
- Wordt er voldoende eten geserveerd?
- Wat als er iemand vegetarisch, glutenvrij, lactosevrij of halal eet?
- Tot wanneer kan ik het aantal personen wijzigen?
- Ik heb een bestelling geplaatst en nu?
- Hoe weet ik welke cateraar mijn catering gaat verzorgen?
- Ik heb nog vragen, op welke wijze kan ik Hapjes aan Huis bereiken?
- Kan ik een bepaald gerecht in het menu wijzigen?