Thaise catering
Thaise catering

Thais buffet Kai
7 heerlijke gerechten met opwarmapparatuurInhoud bekijkenPer persoon € 26,75 Het minimum aantal is 15-+
Kunnen wij helpen?
Open Hapjes aan Huis - Offerte aanvragenOnze gasten delen hun ervaring met u

- - M Tulp
Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Hartelijk dank
- 21 juni 2026- Salarispedia
Bezorging was precies op tijd eten was netjes verpakt en kwaliteit was erg goed. Kregen van de gasten alleen maar compliment
- 21 juni 2026- Hennie Weerden
Hapjes aan huis een aanrader. Makkelijk online bestellen. Na de bestelling word je goed op de hoogte gehouden en ge nformeerd. Aflevering ook goed geregeld je kunt de chauffeur en zijn wagen volgen. En de hapjes.... heerlijk.
- 19 juni 2026- Janssen
Goed verzorgd
- 18 juni 2026- DvdB
Heerlijk en goed verzorgd Italiaans buffet heel prettig dat al het serviesgoed en schalen weer wordt meegenomen fijne communicatie
- 18 juni 2026- anneke
Goed verzorgde en lekkere hapjes. Goed op tijd afgeleverd. Erg tevreden.
- 16 juni 2026- E. J. Visser
Zeer goede service alles op de afgesproken tijd. Eten is van prima kwaliteit
- 15 juni 2026- Carrie
Geweldig heerlijk eten Alles van het zeer gevarieerde en uitgebreide buffet was even lekker klaargemaakt. Ruime keuze en meer dan genoeg De bezorging was bijzonder prettig en keurig op tijd met duidelijke uitleg.
- 15 juni 2026- J.A.C.M.
prima ervaring online besteld kort erna werd ik gebeld i.v.m. onduidelijkheid. alles telefonisch doorgenomen. prima en duidelijke communicatie betreft levering. aanrader dus.
- 15 juni 2026- Frans Dekker
Voor 40 man catering besteld. Het eten was lekker maar de communicatie kan beter. Hapjesaanhuis zegt in contact te komen over je wensen maar na het voorstellen van een menu wordt je gekoppeld aan een locale cateraar die er van uit gaat dat alles afgestemd is met hapjes aan huis. We hadden een aangepast menu besteld maar wat geleverd werd kwam niet overeen met wat afgesproken was. Dit kon op de dag zelf snel opgelost worden maar wel jammer dat er na duidelijke communicatie geen rekening gehouden wordt met de wensen. Ook hadden we vantevoren duidelijk doorgegeven wat de allergieën waren met de vraag of dit apart geleverd kon worden waarop we te horen kregen dat er rekening mee gehouden zou worden. Maar er was geen rekening mee gehouden uiteindelijk moest de baas gebeld worden om te vragen in welke hapjes allergenen zaten uiteindelijk bleek ook die informatie niet correct. Beetje slordig. Het eten was lekker zeker de soep en kaas snacks vielen in de smaak.
- 15 juni 2026- Rob Vreekenq
erg goed. Jammer dat er weinig flexibiliteit is bij bijvoorbeeld voedselallergieen
- 15 juni 2026- Berben
Prima bedrijf. Eten werd goed verpakt aangeleverd. Alles was precies als beschreven. Zag er smakelijk uit. Levering was op de aangekondigde tijd. Eten was erg lekker.
- 13 juni 2026- Mariska
Goede service

